Forum Mikronacje

Kategoria ogólna => Agencje Prasowe i inne media => Topic started by: Talerz on Listopad 23, 2008, 17:04:28 pm

Title: Puls Winktown - gazeta
Post by: Talerz on Listopad 23, 2008, 17:04:28 pm
Od dzisiaj rusza pierwsza gazeta z prawdziwego zdarzenia w Winktown o nazwie Puls Winktown! Zachęcam wszystkich do lektury naszego czasopisma - mam nadzieję że chociaż kilku osobom się spodoba :)

http://pulswinktown.wordpress.com/

Nasza gazeta nigdy by nie ruszyła gdyby nie wsparcie techniczne Arturiona vel Pędzącego Kojota vel Ugotowanego Ziemniaka. Brawa dla niego!
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: kazag on Listopad 23, 2008, 17:23:45 pm
O, lay ładny, nie widziałem takiego.
Cóż, trzeba czekać na artykuły :)
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Ludwik Bourbon on Listopad 23, 2008, 17:36:23 pm
Mam nadzieję, że będzie bardziej ambitna od blogu Koalicji Antybourbońskiej...
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Krzysztov von Latoo on Listopad 24, 2008, 15:01:46 pm
Życzę powodzenia!


BTW: Taki sam lay miała jakaś gazeta z Tyrencji ;]

Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Talerz on Listopad 24, 2008, 19:48:13 pm
Dziękuję za przychylne opinie (nawet Ludwikowi dziękuję, niech ma xD). Zgłosiłem również gazetę do spisu na Planecie Mikronacji, czekam na przychylną odpowiedź ze strony administracji ^^

http://pulswinktown.wordpress.com/2008/11/24/bob-rozdaje-benzyne/ - o nowej inwestycji Harolda :)
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Ludwik Bourbon on Listopad 24, 2008, 20:11:52 pm
Ale to z czystej sympatii, każdemu zawsze życzę progres, progres i jeszcze raz progres ;)
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Talerz on Listopad 24, 2008, 20:34:02 pm
Ale to z czystej sympatii, każdemu zawsze życzę progres, progres i jeszcze raz progres ;)

Wiem, wiem, thx :P
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Talerz on Grudzień 13, 2008, 18:49:29 pm
http://pulswinktown.wordpress.com/2008/12/13/wielkie-zmiany-w-winktown/ - artykuł o tym co się w Winktown szykuje. Zapraszam do lektury :)
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Pel Nander on Grudzień 16, 2008, 17:03:55 pm
Gazeta Git dobrze że jest :]
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Caro on Grudzień 27, 2008, 01:44:57 am
Dobrze, że chociaż Winki rozweselają mikroświat.
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Talerz on Grudzień 27, 2008, 08:50:10 am
"Hej dzieci jeśli chcecie zobaczyć Winków świat, przed ekran monitora zapraszam was!" xD
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Yaraeh on Grudzień 27, 2008, 18:46:15 pm
...rozum odejmijcie i usiadzcie, zaczynamy nowy cyrk!
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Talerz on Grudzień 27, 2008, 19:45:24 pm
Dobrze nas podsumowałeś! xD
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Harold on Grudzień 28, 2008, 20:30:38 pm
...rozum odejmijcie i usiadzcie, zaczynamy nowy cyrk!

Po tym poście wstałem od kompa i padłem ze śmiechu xDDDD !
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Talerz on Grudzień 28, 2008, 20:49:50 pm
Nie ty jeden :)
Title: Odp: Puls Winktown - gazeta
Post by: Talerz on Styczeń 17, 2009, 20:44:43 pm
http://pulswinktown.wordpress.com/2009/01/17/przeglad-aktualnosci-1/ - "Przegląd aktualności # 1" czyli o tym co słychać w Winktown :)